romanintaramea

Pufi, ștrumfi, ursuleți și iubăreți- e luna iubirii! Lămâi are cineva?

Posted on: 6 Februarie 2012

E februarie! La cum ninge afară nu m-aș fi gândit că am lăsat ianuarie în urmă, dar de dimineață m-a sunat o prietenă să mă întrebe ce cadou să-i ia iubitului de Valentine’s? Și ce să-i ia de Dragobete?…

Brusc mi-am amintit că asta-i luna aia plină de inimioare, puf, ursuleți, cutii de bomboane în formă de inimă, multe povești siropoase și declarații de mai că-ți vine să cumperi toate șervețele din hypermaketuri. Uite d-asta nu-mi mai place mie luna asta care avea toate șansele să devină după august luna mea preferată.

Nu-mi plac rufele spălate în public, nu-mi plac oamenii care epatează și, deci, nu-mi plac pufii, ștrumfii, ursuleții și iubăreții ăștia care invadează televizorul, netul, piața, magazinele și viața  cu tot roșul ăla amestecat cu alb.

Atâta iubire și atâta iubire…. Lămâi are cineva?

P.S. Dacă tot ținem morțiș la chestia asta cu iubirile, măcar să ne iubim românește. Zic!

Sursa foto: Florian Negrei

Lasă un răspuns

Categorii

Februarie 2012
L M M M V S D
« Ian    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  
