romanintaramea

În cărți și-n vin stă adevărul și nu în gura BGC-ului (Badea, Gâdea și Ciutacu)

Posted on: 16 Ianuarie 2012

Niciodată nu m-am uitat la TV ca să îmi traducă niște indivizi firul evenimentelor. Am învățat că-n cărți și-n vin stă adevărul și nu în discursurile propagandiste ale lui Badea, Gâdea și Ciutacu. Și nici în gura CTP-ului nu mă uit prea des (măcar pe el pot să-l ascult din când în când fără o prea mare și exagerată repulsie). Mai e o vorbă care zice că adevărul e în ochii celui care privește.

Aflu de la mulți tineri că îi urmăresc zilnic, aud de la din ce în ce mai mulți oameni că îi preferă, că le dau dreptate, iar audiențele arată Antena 3 pe podium.

Mi se pare de-a dreptul revoltător ca niște tineri cu pregătire în diferite domenii să-i divinizeze. În plus, mi se pare oricum o ofensă gravă adusă jurnalismului să-i consideri pe cei enumerați mai sus ca fiind ”jurnaliști”. Emisiunile lor sunt dintr-o eroare în categoria programelor serioase, ar intra cu succes la categoria: ”Divertisment de prost gust. A se urmări cu sonorul tăiat!”

Etichete: , , , ,

1 Response to "În cărți și-n vin stă adevărul și nu în gura BGC-ului (Badea, Gâdea și Ciutacu)"

Orice om copt isi formeaza singur parerile, dar in general oamenii prefera ca altii sa gandeasca pentru ei. E mai usor asa, nu?

Lasă un răspuns

Categorii

Ianuarie 2012
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
