romanintaramea

Copiii asfaltului

Posted on: 5 Decembrie 2011

Sunt un copil născut în București, dar crescut pe ulițele satului oltenesc. Am fost zilele astea la țară: vreme grozavă, oameni primitori și câțiva copilași care alergau pe stradă cu tot felul de ”treburi”.

Sâmbătă i-am privit cum se jucau pe marginea drumului, fără jucării scumpe. De fapt, fără jucării, doar cu o punguță de bomboane vrac de toate culorile și bănuiesc că și cu toate aromele. Erau copiii altui univers, îndepărtat de cel al imperiului calculatorului și al programelor TV cu desene violente. Păreau sănătoși chiar și fără vitaminele marțienilor sau mai știu eu ale căror ființe extraterestre care apar în reclamele noastre.

Ei, eu, poate și voi, am, fost și suntem copii ai asfaltului, pe el desenam șotronul, pe el alergam vara în picioarele goale fără să-i simțim fierbințeala, pe el viața părea o cursă prea lungă pentru a-i atinge sfârșitul, iar toate visele păreau aproape, posibile, firești.

 Asfaltul e pista de alergare de pe care unii dintre noi ne-am abătut.

sursa foto: de aici

Lasă un răspuns

Categorii

Decembrie 2011
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
