romanintaramea

Archive for noiembrie 26th, 2011

Libertatea ta se termină acolo unde începe libertatea mea și invers!

A devenit o modă prin  ”târgul românesc” să arunci cu noroi în ce fac sau ce spun ceilalți. Nu contează dacă ceilalți au intenții bune sau dacă fac gafe monumentale: aruncăm cu noroi ca și cum cineva ne-ar fi dat dreptul ăsta. Ei bine, nu ni l-a dat nimeni.

Am ajuns să cred că suntem genetic structurați să fim mereu Gică Contra, să aruncăm cu noroi în ceilalți, să jignim oameni pe care nu-i cunoaștem, să  judecăm fără să ne pese de cine sunt ei cu adevărat.

Nu mai acceptăm greșeli, întrebări, opinii. Și, cu toate astea, strigăm în gura mare că noi susținem democrația, că suntem liberi. Eu mă întreb cum de mai suntem liberi dacă dreptul de a-ți exprima ideile e  cel mai criticat la tv, pe net. Eu rămân mută citind comentariile jignitoare care apar pe diferite platforme la adresa unor texte care nu fac altceva decât să exprime niște opinii perfect decente, logice și de actualitate. Mai mult, textele astea aparțin unor oameni care au libertatea de a-și expune părerile chiar dacă ele nu corespund cu ale altora. În plus, nu te obligă nimeni să asculți anumite păreri sau să le citești dacă nu ești de acord cu ele.

Așa cum tu consideri că trăiești într-o țară liberă și ai dreptul să înjuri pe stradă, la TV, pe internet, așa consider și eu că trăiesc într-o țară liberă și am dreptul să nu ascult/citesc/accept acest noroi, aceste mizerii.

Sursa foto: de aici.


Categorii

noiembrie 2011
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930