romanintaramea

Viața e ciudată când bei numai apă plată!:)

Posted on: 23 Noiembrie 2011

Atunci când hotărăști să te lași de fumat după aproape 5 ani și starea de sănătate nu îți permite nici măcar să stai în fumul de țigară te trezești într-o categorie ciudată.

Îți dai seama că nu cunoști niciun loc exclusiv pentru nefumători în care prețurile să fie decente sau măcar să nu miroasă a mâncare. Mai grav de atât, îți dai seama că nici nu ai prea mulți prieteni nefumători sau că e imposibil să ieși cu prietenii sau colegii undeva pentru că viciul îi strigă de măcar 3 ori pe oră.

Așa că te trezești un soi de omuleț bolnav care habar nu are ce se întâmplă cu el, diminețile devin din ce în ce mai greu de suportat fără cafea și fără nicotină. Apa plată e deja un lichid care te ajută să nu te îneci cu pâinea prăjită și cu orezul cu legume fierte, fără vreun gust deosebit.

Lipsești de la discuțiile interesante de la țigară, nu mai ești la curent cu ultimele bârfe și nici nu poți să intri în vorbă cu vreun tip drăguț cerându-i o brichetă, la fel cum nici nu poți să te extragi din discuții cretine pe motiv că mergi la o țigară. Și cel mai tare mă scoate din sărite sunetul acidului de la Cola și mirosul de cafea și…și…și.

sursa: de aici și de aici

Etichete: , ,

6 răspunsuri to "Viața e ciudată când bei numai apă plată!:)"

Hai ca nu e chiar asa grav 🙂

Nici eu nu pot sa intru in vorba cu fetele oferindu-le o bricheta pentru ca nu fumez, dar localuri foarte bine ventilate (fara a avea pretentia ca sunt pentru nefumatori) exista.

Ar fi trebuit sa fii around acum 10 ani cand ieseai in oras si ajungeai acasa – iti puteau hainele a bodega de cartier. Si gandeste-te ca asta se intampla in unele dintre cele mai cool cazinouri din Bucuresti, ca sa nu mai spun de alte localuri mai mici, deci…

Astazi situatia e complet diferita, cel putin prin cafe-urile prin care ies eu chiar daca se fumeaza la toate mesele – sistemul de ventilatie extrage fumul foarte repede.

Ce-ai ma cu sunetul acidului de la Cola?? :)) Mie mi se pare foarte fresh si alive, daca nu mai scotea sunetul ala era chiar deprimanta :))

Până acum două săptămâni n-aveam nimic cu acidul de la Cola, acum mă enervează că nu mai am voie să-l beau.

Oh c’mon, pentru ce motive nu mai ai voie sa bei Coca Cola?!

E una dintre cele mai curate bauturi posibile, numai pe motiv de diabet se poate interzice.

Fiind o băutură acidulată se poate interzice și în alte cazuri.:))

In sfarsit mi-a transcris cineva gandurile pe foaie!! Ioana, crezi in telepatie? :))
Trecand intr–un registru mai serios.. am trecut si eu prin aceeasi stare de spirit acum doua saptamani cand am incercat sa ma las de fumat..Am esuat lamentabil, pentru ca m-am lovit exact de lucrurile scrise mai sus de catre tine..Inca un factor in acest esec personal ar mai fi si lipsa de vointa, dar ramane intre noi :))..
Good post! I`ll follow you deep sea, baby :*

:)) Elena, dacă le reduci e perfect! Adevărul că nimeni nu se poate lăsa așa de pe o zi pe alta definitiv. Doar dacă are probl de sănătate.

Lasă un răspuns

Categorii

Noiembrie 2011
L M M M V S D
    Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
