romanintaramea

Mărul cu vierme

Posted on: 21 Noiembrie 2011

”La țara mea mă doare suficiența….” , spunea Oana Pellea într-o înșiruire de ”dureri”. Și eu simt la fel față de suficiența asta care se transformă în fiecare zi în răutate, mârlănie, ipocrizie.

Nu cred că trebuie să fi crescut într-o familie cu 10 copii ca să ai acea calitate numită generozitate, nu cred că ești capitalist dacă păstrezi doar pentru tine ceea ce ai.

Eu cred că împlinirea vine după momentul în care ai dat ceva din cunoștiințele tale, după ce ai făcut o donație (fie ea și de 1 leu), după ce ai zâmbit chiar dacă erai nervos, bolnav sau supărat. E evident că nu putem face numai lucruri minunate, căci n-am mai fi oameni, nu putem să răspundem mereu cu bunătate oricui în orice context dar n-am să înțeleg niciodată răutatea gratuită.

Nu pot să-i înțeleg pe aceia care cred că informațiile pe care le-au dobândit mergând la un curs, citind o carte sunt doar ale lor și refuză să le dea mai departe. Mi se pare fără folos să ai informații despre orice dacă nu ești capabil să dai înapoi în societate din ceea ce tu ai deja. Plus că, mulți dintre cei cărora refuzi să le dai o informație oricum vor afla respectivele informații la un moment dat.

Oamenii ăștia plini de ei, suficienți, și care n-au generozitatea de a da mai departe mi se par precum un măr cu un vierme înăutru.

Sursa foto de aici

2 răspunsuri to "Mărul cu vierme"

De acord in totalitate. TRIST, dar foarte adevarat..

Lasă un răspuns

Categorii

Noiembrie 2011
L M M M V S D
    Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
