romanintaramea

De ce nu vine trenul? Eu vreau să vie…

Posted on: 15 Noiembrie 2011

Uneori mă gândesc că dacă ar fi trăit I.L. Caragiale în vremurile astea, Domnul Goe ar fi fost una dintre cele mai slabe scrieri ale sale.

Și asta pentru că dramaturgul (scriitorul, că poate dramaturgul e prea elevat și le trezește furii mai vechi liceenilor picați în BAC) ar avea material pentru scris tone de schite mult mai spumoase.

Din categoria : Cfr-ul, românul și viața, astăzi prezentăm spectacolul:

De ce întârzie trenul?

La TV, o duduie, care se chinuia să pronunțe sintagma ”în jurul”, ne spune că trenurile au întârzieri care ajung chiar și la 90 de minute. De ce? Pentru că niște cetățeni (nu știm dacă turmentați sau nu) au furat niște ”elemente de siguranță a circulației”, fapt ce a condus la întârzieri pe toate rutele.

tren

Mă întreb despre ce elemente vorbim de nu putem să le spunem pe nume ori poate că au evoluat așa de mult oamenii ăștia de la CFR încât noi românii ”este” prea proști pentru comunicarea cu ei. Apoi, de câte ori am mers cu trenul (fie iarnă, fie vară) n-a fost călătorie cfr-istă fără măcar o întârziere de 5-15 minuțele.

Cât despre cetățenii care au furat aceste elemente… zic, mai bine să n-ajungă știrea în străinătate că ne dau aștia afară din toate uniunile și organizațiile lor de frica posibilelor noastre furturi de elemente.

Sau poate că și asta ar fi o temă minunată de revendicat de zona politică.

În final, nu mai pot cu elementele astea și cred că ne lipsește nouă ca societatea un element fundamental: normalitatea.

Sursa foto de aici și de aici

2 răspunsuri to "De ce nu vine trenul? Eu vreau să vie…"

s-au furat cablurile de control/alimentare pentru semnale, care permit schimbarea culorii la ele (in romana). sa-mi zici daca te-a incalzit cu ceva acest amanunt
daca tot timpul cand mergi cu trenu a intarziat… mergi mai des cu trenul inainte sa vorbesti

Dragă cineva,

Mă bucur că mi-ai spus cine erau elementele furate. În plus, la cât de scumpă se anunță căldura iarna asta mă încălzește chiar și un amănunt.
Din păcate la ultima ”frază” nu aș putea să-ți dau un răspuns pentru că nu găsesc logica exprimării. Dar apreciez ”sfatul”.
Cu stimă,

Lasă un răspuns

Categorii

Noiembrie 2011
L M M M V S D
    Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
