romanintaramea

Mă doare la țara mea

Posted on: 7 Noiembrie 2011

Mă doare la țara mea că suntem falși cu noi înșine, că nu suntem responsabili, că furnizăm modele false. Mă doare că am învățat să tranversăm pe roșu, că puțini profesori sprijină în școli talentele reale ale copiilor, mă doare ignoranța acelui ’’ las-o, mă, că merge și așa’’, mă doare că n-avem școli cu adevărat, mă doare țigăneala de la televizor, mă doare că nu știm să ascultăm, că am învățat să mințim, că ne-am pierdut sufletele, că ne uităm la țările din jur ca la niște colaci de salvare fără să înțelegem că suntem în marea noastră noi cu noi.

Nu e cool să fii șmecher, nu e cool să nu citești, nu e cool să renunți la școală, nu e cool să ai mașină scumpă și nici să mergi cu căștile în urechi în fiecare zi. Nu e frumoasă femeia siliconată care apare la tv, e frumoasă femeia de lângă tine, nu e artă să faci circ la tv, e artă spectacolul făcut de oamenii de circ, nu e distracție să bei până în zori, e distracție să îți amintești a doua zi ce prieteni frumoși ai.

Mă doare că ne-am obișnuit să ne vindecăm frustrările uitându-ne în ograda vecinului și că suntem mult prea indiferenți, că tolerăm prostia și batjocorim normalitatea.

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

Categorii

Noiembrie 2011
L M M M V S D
    Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
